Hrvatska obrtnička komora prikuplja ponude za nabavu promidžbenog, tiskanog i uredskog materijala, tisak diploma o majstorskom zvanju, dotisak ispitnog kataloga na bazi okvirnih godišnjih potreba za izvršenje aktivnosti planiranih programom rada Hrvatske obrtničke komore za 2021. godinu.
Nuđenje predmeta nabave:
– promotivni materijali
– tiskani materijali
– uredski materijali
– tisak diploma o majstorskom zvanju
– dotisak ispitnog kataloga,
sve temeljem okvirnih godišnjih potreba
Napomena:
Količine su iskazane kao okvirne godišnje potrebe te su moguća odstupanja i promjene, ovisno o opsegu aktivnosti, posebice u uvjetima posebnih okolnosti.
– usluga odnosa s javnošću i strateškog komunikacijskog savjetovanja.
Specifikacije predmeta nabave, opis promidžbenih materijala, opis diplome o majstorskom zvanju, ispitnog kataloga kao i opis poslova za usluge odnosa s javnošću i strateškog komunikacijskog savjetovanja sastavni je dio natječaja u priloženim dokumentima.
Ponuđači mogu dati ponude za sve tražene robe ili za pojedine vrste roba ili samo za usluge odnosa s javnošću i strateškog komunikacijskog savjetovanja.
ROK za dostavu ponude je 20. siječnja 2021.
zaprimljeno u poštanskim uredima s datumom 20. siječanj 2021. u zatvorenim kuvertama s naznakom:
NE OTVARATI – Ponuda za nabavu promotivnog, tiskanog, uredskog materijala, tisak diploma o majstorskom zvanju i dotisak ispitnog kataloga temeljem okvirnih godišnjih potreba
i / ili
NE OTVARATI – Ponuda usluga odnosa s javnošću i strateškog komunikacijskog savjetovanja temeljem potreba za 2021. godinu
Adresa na koju se šalju ponude:
Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb
Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:
– osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
– putem redovne pošte, a datum zaprimanja ponude u poslovnici Hrvatske pošte ne može biti nakon isteka naznačenog datuma dostave ponude.
Ponude koje stignu nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.
Mjesto isporuke:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
Uvjeti natječaja:
a) Cijene u ponudi izražavaju se posebno i pojedinačno za svaku vrstu robe fco skladište naručitelja.
Cijene ponude za sve vrste roba nude se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
Cijene navedene u ponudi moraju biti ovjerene potpisom i pečatom ponuđača.
U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
Rok valjanosti ponude: 60 kalendarskih dana
b) IZABRANI PONUĐAČ prije potpisivanja ugovora biti će u obvezi dostaviti u Hrvatsku obrtničku komoru dokumentaciju koja sadrži:
-BON I i BON II, radi dokazivanja solventnosti ponuđača, ne stariji od 30 dana
– vlastitu izjavu da nije pod stečajem, radi dokazivanja financijske i gospodarske sposobnosti ponuđača
– izvadak iz kaznene evidencije – potvrdu o nekažnjavanju za odgovornu osobu, radi dokazivanja zakonitog poslovanja ponuđača
– potvrdu Porezne uprave, kao dokaz o ispunjenju plaćanja svih dospjelih poreznih i drugih obveza, radi dokazivanja izvršavanja zakonskih obveza prema državi
– vlastitu izjavu o tehničkoj, kadrovskoj i drugoj opremljenosti za kvalitetno izvršavanje ugovora, odnosno isporuku roba
– izjavu o nepromjenjivosti cijena tijekom trajanja ugovora
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Za dodatne informacije obratite se: Zrinka Debeljak, tel: 01/48 06 666 ili 48 06 651
Dokumenti za preuzimanje:
1_HOK_plan_nabave_2021_za natječaj.xls
2_opis _promo_materijala_HOK.docx
3_OPIS DIPLOME O MAJSTORSKOM ZVANJU.docx
4_opis usluge odnosa s javnošću i strateškog komunikacijskog savjetovanja.docx